Conform caietului de sarcini nr. 23024/23.05.2024 si a Proiectului Tehnic.
Cu excepţia cazului când este prevăzut altfel în contract, echipa are următoarele atribuţii, fără însă a se limita la ele :
a) emite Ordinul Administrativ de Începere a Lucrărilor de Execuţie;
b) verifică, acceptă sau respinge Programul de Execuţie al Antreprenorului, inclusiv existenţa fizică a resurselor necesare îndeplinirii programului transmis...
Conform caietului de sarcini nr. 23024/23.05.2024 si a Proiectului Tehnic.
Cu excepţia cazului când este prevăzut altfel în contract, echipa are următoarele atribuţii, fără însă a se limita la ele :
a) emite Ordinul Administrativ de Începere a Lucrărilor de Execuţie;
b) verifică, acceptă sau respinge Programul de Execuţie al Antreprenorului, inclusiv existenţa fizică a resurselor necesare îndeplinirii programului transmis,
c) verifică respectarea calităţii Echipamentelor şi Materialelor şi metodele de punere în operă a acestora,
d) respinge Echipamentele, Materialele sau Lucrările care se dovedesc a nu fi în conformitate cu prevederile Contractului,
e) participă la efectuarea testelor şi la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante,
f) măsoară cantităţile de lucrări real executate şi le evaluează în conformitate cu prevederile Contractului,
g) aprobă sau respinge motivat Documentele Antrteprenorului
h) se asigură de corectitudinea datelor şi detaliilor din Jurnalul de Şantier ,
i) emite spre aprobarea Beneficiarului Modificări în conformitate cu prevederile Contractului,
j) verifică situaţiile de lucrări atât cantitativ cât şi valoric.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 5 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.
Valoarea totala estimata: 3.849.108,00 lei, fara TVA., din care:
Expertiza Tehnica: 15.000 lei, fara TVA.
Executie lucrari: 3.834.108,00 lei, fara TVA.
Valoarea cheltuieli si neprevazute respectiv, 339.206,08 lei fara TVA, nu este cuprinsa in valoarea estimata
Durata Contractului: 120 zile calendaristice din care 15 zile calendaristice Expertiza Tehnica
Informaţii privind Oferta comuna (asocierea, daca exista)
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant sau candidat, individual ori în comun cu alti operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporara constituite în scopul participarii la procedura de atribuire, in conditiile prevazute de Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru al asocierii va prezenta DUAE in care vor include informatiile cu privire la modul de indeplinire a cerintelor de capacitate economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala proportional cu implicarea in executarea viitorului contract, precum si acordul de asociere, conform Formular nr.1, insotit de informatii despre asociere Anexa la Formular.
Documentele justificative care probeaza cele asumate prin acordul de asociere vor fi prezentate de ofertantul clasat pe locul I după aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii contractului.
Asociatii vor fi solidari si individual responsabili pentru executia contractului in conformitate cu termenii acestuia. Liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Contractele incheiate intre liderul asociatiei si asociati/subcontractanti vor deveni anexe la contractul încheiat între Entitatea contractantă si acesta.
Informaţii privind terţul/terţii susţinători (daca exista)
Ofertantul are obligatia de a preciza informatii privind sustinerea de terta parte.
Ofertantul va completa DUAE cu informatiile cu privire la existenta unei sustineri de terta parte, inclusiv masurile avute in vedere de acesta pentru a accesa in orice moment resursele necesare, la care se ataseaza DUAE si angajamentul ferm ale tertului sustinator/ angajamentele ferme al tertilor sustinatori din care trebuie sa rezulte modul efectiv in care tertul sustinator/terţii sustinatori vor asigura indeplinirea angajamentului, conform Formular nr. 2, însotit de documentele solicitate prin Angajament, Anexe la Formular.
Ofertantul va prezenta odata cu DUAE Angajamentul de sustinere insotit de documente, care se vor constitui ca anexe la respectivul angajament, din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator va asigura indeplinirea propriului angajament.
Nota:
In scopul verificarii indeplinirii cerintelor de calificare, entitatea contractanta poate solicita tertului sustinator, oricand pe parcursul procesului de evaluare, documente si informatii suplimentare in legatura cu angajamentul dat sau cu documentele prezentate (art.56 din HG 394/2016).
Daca tertul/tertii nu indeplineste/indeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau se incadreaza in unul dintre motivele de excludere prevazute la art. 177, 178, 180 entitatea contractanta va solicita, o singura data, ca operatorul economic sa inlocuiasca tertul/tertii sustinator/sustinatori fara ca acest aspect sa aduca atingere principiului tratamentului egal prevazut la art. 2 alin. (2) lit. b din Legea nr. 99/2016.