Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Pantaloni
tactici vară: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;- Pantaloni
tactici iarnă: minim 500 și maxim 3...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Pantaloni
tactici vară: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;- Pantaloni
tactici iarnă: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Bluză
tactică: minim 500 și maxim 30.000 bucati, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată
care va face obiectul contractului subsecvent:lot 1: - Pantaloni tactici vară: minim 50 și maxim 7.500 perechi;- Pantaloni
tactici iarnă: minim 50 și maxim 7.500 perechi;lot 2:- Bluză tactică: minim 50 și maxim 7.500 bucati;Valoarea celui mai mare
contract subsecvent va fi de:• 9.750.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 3.900.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;Termenul
de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima
parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate
maximă de 500 bucati/perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar
și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I,
respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita
clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile
de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici
interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări
și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor
de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele
atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice
in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!