Feedback
I.D.: 66349771

Paine si Produse de panificatie

Data publicarii
18.02.22 Exista 39.443 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15810000-9
Pretul estimativ:
1.235.658,88 RON - 1.235.658,88 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Tipul procedurii, ales de autoritatea contractantă pentru atribuirea acordul-cadru de achiziţie publică de furnizare " Produse de panificaţie" este "licitaţia deschisă", în conformitate cu dispoziţiile art. 68 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea de desfăşurare a procedurii de atribuire este prin mijloace electronice, în conformitate cu art. 58 alin. (1) din HG nr. 395/2016.Procedura de licitaţie deschisă se va desfăşura într...
Tipul procedurii, ales de autoritatea contractantă pentru atribuirea acordul-cadru de achiziţie publică de furnizare " Produse de panificaţie" este "licitaţia deschisă", în conformitate cu dispoziţiile art. 68 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea de desfăşurare a procedurii de atribuire este prin mijloace electronice, în conformitate cu art. 58 alin. (1) din HG nr. 395/2016.Procedura de licitaţie deschisă se va desfăşura într-o singură etapă obligatorie, în conformitate cu art. 73 alin. (1) din Legea nr. 98/2016.Autoritatea contractantă alege să utilizeze acordul-cadru, ca modalitatea specifică de atribuire a contractului de achiziţie publică, pe baza urmatoarelor considerente: - activitatea de preparare a hranei pentru beneficiarii Centrelor de Asistenţă Socială, Creşelor şi Cantinelor Sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenţă Socială Baia Mare, este o activitate permanentă şi are un character de regularitate; - prin aceasta activitate, urmeaza sa fie achizitionate produse similare in mod repetitiv; - nu se cunosc cantităţile exacte de produse ce urmeaza a fi achiziţionate pe perioada acordului-cadru, deoarece numărul de beneficiari pentru care se prepară hrana este variabil.Modalităţile alese de autoritatea contractantă pentru încheierea acordului-cadru sunt:Durata acordului-cadru : 4 ani;Tipul de acord-cadru: acord-cadru cu un singur operator economic;Autoritatea contractantă va incheia contracte subsecvente o dată pe an, sau ori de cate ori va fi nevoie, in functie de necesitati;Nu se va organiza o licitaţie electronică;Valoarea estimată maximă a achizitiei, pentru întreaga durată a acordului-cadru, fără TVA, este de 1,235,658.88 lei.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, fără TVA, este de 308,914.72 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu