Feedback
I.D.: 26968358

Paine si produse de panificatie

Data publicarii
26.03.18 Exista 98.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
12.04.18
Pretul estimativ:
124.666,00 RON
Documente participare:
  1. 7-425717.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitii de paine si produse de panificatie necesare beneficiarilor sistemului de protectie al DGASPC Covasna. Valoarea minima estimata a contractului( pentru 8 luni de contract) ce se va incheia pana la 31.12.2018 este de 124.666,67 Ron si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima( pentru 12 luni de contract) este de 187.000 Ron care con...
Achizitii de paine si produse de panificatie necesare beneficiarilor sistemului de protectie al DGASPC Covasna. Valoarea minima estimata a contractului( pentru 8 luni de contract) ce se va incheia pana la 31.12.2018 este de 124.666,67 Ron si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima( pentru 12 luni de contract) este de 187.000 Ron care contine si valoarea posibilelor suplimentari. Aut.contractanta va prelungi durata contractului in anul 2019 cu max.4 luni si cu valoare max. de 62.333,33 lei potrivit legii, suplimentare ce va fi conditionata si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In pretul ofertelor vor fi incluse si valoarea cheltuielilor de transport ale produselor, pana la sediile subunitatilor apartinatoare, conform caietului de sarcini. Se solicita livrarea zilnica a produselor alimentare, in functie de comenzile transmise de subunitati, de luni pana sambata intre orele 8-15, activitatea la subunitatile DGASPC desfasurandu-se permanent. Avand in vedere ca la data initierii procedurii de atribuire, bugetul institutiei este aprobat pentru o durata de 6 luni, adica pentru perioada 01.01.2018-30.06.2018,contractul ce se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire va avea un pret ce se va incadra in fondurile disponibile alocate pana la data respectiva, si fara a depasi suma de 24.374,00 lei ceea ce este valoarea estimata corespunzatoare pentru 2 luni de contract , adica pentru perioada 01.mai -30 iunie 2018, urmand ca aceasta valoare sa fie majorata cu valoarea aferenta pentru 8 respectiv 12 luni de contract, adica cu valorile aferente pana la 31.12.2018 respectiv 30.04.2019 (in situatia prelungirii duratei contractului cu 4 luni in anul 2019) si cu valoarea maxima de 62.333,33 lei mentionata mai sus. Autoritatea contractanta se afla in aceasta situatie fortuita datorita perioadei pentru care bugetul pe anul 2018 este aprobata. Datorita acestei situatii, majorarea pretului contractului dupa data de 30.06.2018 nu se va incadra in prevederile art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, referitoare la modificarea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta fiind obligata sa majoreze pretul contractului dupa data de 30.06.2018 avand in vedere natura si specificul achizitiei, respectiv obiectul acestui contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu