Feedback
I.D.: 83079626

PÂINE SEMIALBĂ - acord cadru de furnizare la sediul autoritatii contractante. Acordul cadru se va realiza pentru perioada 01.09.2023 - 31.08.2025 şi se va încheia pentru cantitatea minimă de 215.645,00 kg – maxim 259.505,00 kg.

Data publicarii
08.06.23 Exista 21.144 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
15.06.23
 
 
Documente participare:
  1. Solicitare prospectare piata achizitie paine semialba.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Livrarea se va efectua zilnic, la sediul autoritatii contractante. În momentul livrării pâinea să aibă cel puţin 3 (trei) ore de la scoaterea din cuptor pentru a nu se deforma sau încruzi, să nu fie albicioasă din cauza dezvoltării mucegaiurilor. Pâinea va avea gramajul de 400 gr. / buc. şi va fi ambalată individual.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
PÂINE SEMIALBĂ - acord cadru de furnizare la sediul autoritatii contractante, pentru perioada 01.09.2022-31.08.2023. Acordul cadru se va realiza pentru perioada 01.09.2022 – 31.08.2023 şi se va încheia pentru cantitatea minimă de 91.615,00 kg – maxim 146.912,50 kg. 08.06.22
PÂINE SEMIALBĂ - acord cadru de furnizare la sediul autoritatii contractante, pentru perioada01.09.2020-31.08.2021. 05.06.20
PÂINE SEMIALBĂ - acord cadru de furnizare la sediul autoritatii contractante, pentru perioada 01.09.2021-31.08.2022. 22.06.21
Biscuiţi vrac (1500 kg) - Penitenciarul Vaslui 22.07.24
Documentatie intabulare teren domeniu public .Documentatia se va realiza conform ord 700/ANCPI.  
Elaborarea studiului geotehnic verificat Af se va realiza conform anexei C din normativul NP 074/202  
Achizitie de servicii de paza, servicii de monitorizare cu interventie si servicii de supraveghere video 24/24 a sistemelor CCTV cu interventie pentru sediile autoritatii contractante 26.04.24
Achizitie de servicii de paza, servicii de monitorizare cu interventie si servicii de supraveghere video 24/24 a sistemelor CCTV cu interventie pentru sediile autoritatii contractante 28.05.24
Acord cadru de prestari servicii încarcare în mijloace de transport pentru cantitatea maxima de 24.204.502,58 kg grâu vrac  
Acord cadru de Servicii de depozitare (păstrare şi conservare) pentru cantitatea maximă de 230.000 tone grâu de panificaţie gradul Ro Nr. 1. 30.07.24