Feedback
I.D.: 68368036

PÂINE, OUĂ ŞI ALTE PRODUSE ALIMENTARE

Data publicarii
23.04.22 Exista 94.129 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7 03142500-3 15411200-4 15981100-9 15551300-8 15890000-3
Termenul limita pentru depunere:
31.05.22
Pretul estimativ:
104.183,30 RON - 2.500.399,20 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1144944.pdf
  2. 1-CAIET DE SARCINIANEXA- PAINEOUAALIMENTE.docx
  3. 3 -MODEL FORMULARE 2022.doc
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de Furnizare "Pâine, ouă şi alte produse alimenta" - împartite în 6 LOTURI, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizaţi în cadrul Centrelor pentru Copii, Centrelor de Îngrijire şi Asistenţă pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţipentru aflate în subordinea DGASPC Botosani, în perioada 01.08.2022-31.07.2024. Produsele se vor livra la Centrele pentru copii şi centrele pentru persoane adulte...
Acord-cadru de Furnizare "Pâine, ouă şi alte produse alimenta" - împartite în 6 LOTURI, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizaţi în cadrul Centrelor pentru Copii, Centrelor de Îngrijire şi Asistenţă pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţipentru aflate în subordinea DGASPC Botosani, în perioada 01.08.2022-31.07.2024. Produsele se vor livra la Centrele pentru copii şi centrele pentru persoane adulte în cantitatile, caracteristicile(specificatiile) tehnice şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul licitatiei publice deschise îl constituie incheierea unui acord –cadru pentru perioada 01.08.2022-31.07.2024. Se vor încheia 4( patru) contracte subsecvente, astfel: Contract subsecvent 1 pentru perioada 01.08.2022 - 31.01.2023 , Contract subsecvent 2 pentru perioada 01.02.2023-31.07.2023, Contract subsecvent 3 pentru perioada 01.08.2023 – 31.01.2024 , Contract subsecvent 4 pentru perioada 01.02.2024-31.07.2024, în funcţie de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. Acordul cadru se va încheia cu maxim 3(trei) operatori economici clasaţi în ordinea preţului ofertat, în cazul în care exista trei operatori economici declarati admişi (îndeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, acordul cadru se va încheia cu toţi operatorii economici calificaţi. Criteriul de atribuire al acordului cadru/contractului subsecvent de furnizare este “PRETUL CEL MAI SCĂZUT"/lot. Autoritatea contractanta va semna acordul cadru doar cu operatorii economici situaţi pe locurile I,II,III/lot. Pentru încheierea fiecărui Contract Subsecvent, se reia competiţia în SEAP, cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru, situaţi pe primele trei locuri în clasamentul intermediar, contractul subsecvent urmand a fi atribuit operatorului economic clasat primul loc, în ordinea pretului reofertat, aplicand criteriul de atribuire al contractului subsecvent de furnizare “PRETUL CEL MAI SCĂZUT"/LOT. Reofertarea propunerilor financiare va avea loc în SEAP, înainte de a se incheia fiecare contract subsecvent de furnizare, cu invitarea operatorilor economici semnatari ai acordului cadru, de a depune noi oferte financiare. Elementele care fac obiectul reluarii competitiei- PRETUL- Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT. În cazurile prevazute la art.118 alin.(1) lit. b),autoritatea contractanta reia competitia pe baza acelorasi termeni si conditii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru,detaliate acolo unde este necesar si completate daca este cazul cu alti termeni si conditii prevazute în documentatia de atribuire elaborata în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru, si cu respectarea urmatoarelor reguli procedurale: a) pentru fiecare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta în SEAP operatorii economici semnatari ai acordul-cadru respectiv care sunt capabili sa execute contractul; b) autoritatea contractanta beneficiara stabileste o perioada suficienta pentru depunerea ofertelor in SEAP pentru atribuirea contractului, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor în SEAP; c) ofertele se depun în SEAP, iar acestea nu vor fi deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta.La fiecare lot la care participă cu ofertă, ofertantul trebuie sa oferteze toate produsele cuprinse în lotul respectiv. Adjudecarea se va face pe fiecare LOT în parte, la cantitatea maximă a acordului cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu