Feedback
I.D.: 106690037

Pachete software si sisteme informatice

Data publicarii
09.12.24
Coduri CPV
48000000-8 48820000-2 30141200-1 32420000-3 51611100-9 72265000-0 80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
22.01.25
Pretul estimativ:
4.790.795,43 RON - 4.790.795,43 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.12.24 Publicat la 16.12.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie: Pachete software si sisteme informatice, conform caiet sarcini si documente atasate - in cadrul proiectului "Dezvoltarea Infrastructurii IT si digitalizarea Institutului de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C. Iliescu", finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C7 – Transformare digitalăI3. Realizarea sistemului de eHealth şi telemedicină; Investiţia specifică: I3.3 -...
Achizitie: Pachete software si sisteme informatice, conform caiet sarcini si documente atasate - in cadrul proiectului "Dezvoltarea Infrastructurii IT si digitalizarea Institutului de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C. Iliescu", finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C7 – Transformare digitalăI3. Realizarea sistemului de eHealth şi telemedicină; Investiţia specifică: I3.3 - Investiţii în sistemele informatice şi în infrastructura digitală a unităţilor sanitare publice; COD APEL MS-733, numar proiect 168 Precizam ca: Data limită de raspuns la solicitarile de clarificari : in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf.art 161 din L98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor – 18 zile Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa unei clauze suspensive care prevede posibilitatea de anulare a procedurii de atribuire a contractului, în conformitate cu prevederile legale - Legea privind aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/2017 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015. Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea/ semnarea contractului de furnizare este conditionată de obţinerea fondurilor necesare achiziţiei echipamentelor ce fac obiectul achizitiei In conf. cu INSTRUCŢIUNEA nr. 1/13.06.2023 privind colectarea informaţiilor beneficiarului real la momentul depunerii ofertei în cadrul procedurilor de achiziţie publică, destinatarii finali ai fondurilor, contractanţii, subcontractanţii şi terţii susţinători, după caz, au obligaţia de a transmite datele şi informaţiile cu privire la beneficiarii reali ai fondurilor alocate din PNRR, conform prevederilor Directivei (UE) 2015/849 a Parlamentului European şi a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanţării terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European şi al Consiliului şi de abrogare a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivei 2006/70/CE a Comisiei, înainte semnării contractelor de achiziţie publică şi a contractelor comerciale şi că aceştia si-au insusit prevederile articolelor 56 si 57 din Legea nr. 129 din 11 iulie 2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului modificată şi completată prin Legea 315/2021, în particular obligaţia actualizării informaţiilor de fiecare dată când are loc o modificare a acestora, sub rezerva aplicării sancţiunilor contravenţionale şi a dizolvării societăţii.În acest sens, toate ofertele depuse vor conţine documentele justificative privind informaţiile aferente beneficiarului real, pentru ofertanţii (contractanţi, asociaţi şi subcontractanţi) participanţi la procedura de achiziţie .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu