Achizitie: Pachete software si sisteme informatice, conform caiet sarcini si documente atasate - in cadrul proiectului „Dezvoltarea
Infrastructurii IT si digitalizarea Institutului de Urgență pentruBoli Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C. Iliescu”, finanțat
prin Programul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C7 – Transformare digitalăI3. Realizarea sistemului de eHealth
și telemedicină; Investiția s...
Achizitie: Pachete software si sisteme informatice, conform caiet sarcini si documente atasate - in cadrul proiectului „Dezvoltarea
Infrastructurii IT si digitalizarea Institutului de Urgență pentruBoli Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C. Iliescu”, finanțat
prin Programul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C7 – Transformare digitalăI3. Realizarea sistemului de eHealth
și telemedicină; Investiția specifică: I3.3 - Investiții în sistemeleinformatice și în infrastructura digitală a unităților
sanitare publice; COD APEL MS-733, numar proiect 168 Precizam ca: Data limită de raspuns la solicitarile de clarificari :
in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf.art 161 din L98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor – 18 zile Procedura
de achiziţie este iniţiată sub incidenţa unei clauze suspensive care prevede posibilitatea de anulare a procedurii de atribuire
a contractului, în conformitate cu prevederile legale - Legea privind aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/2017 pentru modificarea
şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015. Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei
clauze suspensive, în sensul că încheierea/ semnarea contractului de furnizare este conditionată de obţinerea fondurilor necesare
achiziţiei echipamentelor ce fac obiectul achizitiei In conf. cu INSTRUCȚIUNEA nr. 1/13.06.2023 privind colectarea informațiilor
beneficiarului real la momentul depunerii ofertei în cadrul procedurilor de achiziție publică, destinatarii finali ai fondurilor,
contractanții, subcontractanții și terții susținători, după caz, au obligația de a transmite datele și informațiile cu privire
la beneficiarii reali ai fondurilor alocate din PNRR, conform prevederilor Directivei (UE) 2015/849 a Parlamentului European
și a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanțării
terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European și al Consiliului și de abrogare
a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European și a Consiliului și a Directivei 2006/70/CE a Comisiei, înainte semnării
contractelor de achiziție publică și a contractelor comerciale și că aceștia si-au insusit prevederile articolelor 56 si 57
din Legea nr. 129 din 11 iulie 2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului modificată
și completată prin Legea 315/2021, în particular obligația actualizării informațiilor de fiecare dată când are loc o modificare
a acestora, sub rezerva aplicării sancțiunilor contravenționale și a dizolvării societății.În acest sens, toate ofertele depuse
vor conține documentele justificative privind informațiile aferente beneficiarului real, pentru ofertanții (contractanți,
asociați și subcontractanți) participanți la procedura de achiziție .