Feedback
I.D.: 64028490

Pachete software pentru gestionarea documentelor

Data publicarii
07.12.21 Exista 720.428 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48311000-1
Pretul estimativ:
9.848,74 RON - 9.848,74 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aplicaţie de registratură electronică sub formă de aplicaţie web, instalabilă atât pe sisteme de operare Windows, cât şi Linux, cu următoarele funcţionalităţi: APLICATIE DE BAZĂ • Definirea structurii organizaţionale a utilizatorului (departamente, funcţii, angajaţi, organigramă) • Definirea angajaţilor din organizatie, alocarea acestora pe funcţii şi departamente • Definirea partenerilor externi, precum şi a categoriei ace...
Aplicaţie de registratură electronică sub formă de aplicaţie web, instalabilă atât pe sisteme de operare Windows, cât şi Linux, cu următoarele funcţionalităţi: APLICATIE DE BAZĂ • Definirea structurii organizaţionale a utilizatorului (departamente, funcţii, angajaţi, organigramă) • Definirea angajaţilor din organizatie, alocarea acestora pe funcţii şi departamente • Definirea partenerilor externi, precum şi a categoriei acestora • Gestiunea documentelor care intră sau ies din organizaţie - Încărcarea documentelor în aplicaţie în format Word, PDF, Excel - Introducerea de informaţii suplimentare legate de fiecare document încărcat (data emiterii, tipul de document încărcat, termenul de soluţionare, un rezumat al documentului introdus de către utilizator, observaţii, număr de înregistrare, etc.) - Alocarea automată a unui număr de înregistrare intern dintr-o plajă de numerotare. Plajele de numerotare se vor putea defini la nivel de organizaţie, departament şi/sau tip de document - Posibilitatea de rezervare a unor numere din plajele de numerotare pentru situaţii neprevăzute - În funcţie de tipul de document, se vor putea introduce informaţii suplimentare, cum ar fi:o Compartimentul responsabil (căruia i se alocă documentul)o Informaţii suplimentare legate de cerere (adresa, data notificare completare dosar, data depunere dosar complet, data raport evaluare, data emitere decizie evaluare, data valabilitate decizie evaluare, etc.) - Posibilitatea de semnare electronică a document
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu