Livrăm licenţe şi acordăm consultanţă pentru utilizarea aplicaţiei Key Audit în domeniul auditului public intern în sectorul public din România.
- Suport tehnic pentru livrare, instalare si configurare telefonic / online sau, la cerere, la sediul autoritatii contractante,
-Asistenta telefonica gratuita pentru utilizarea soft-ului pentru o perioada de acomodare de 6 luni,
-Acces gratuit la actualizarile soft-ului (update...
Livrăm licenţe şi acordăm consultanţă pentru utilizarea aplicaţiei Key Audit în domeniul auditului public intern în sectorul public din România.
- Suport tehnic pentru livrare, instalare si configurare telefonic / online sau, la cerere, la sediul autoritatii contractante,
-Asistenta telefonica gratuita pentru utilizarea soft-ului pentru o perioada de acomodare de 6 luni,
-Acces gratuit la actualizarile soft-ului (update-uri si upgrade-uri) pe întreaga perioadă contractuală,
-O sedinta de instruire tehnica cu personalul autoritatii contractante dupa instalare si configurare,
-Suport tehnic pentru configurare pentru a lucra într-o retea de calculatoare locala, sau opţional de oriunde este internet.
- Perioadă contractuală minim 2 ani.
Abonamentul lunar include mentenanţa softului, actualizările softului şi consilierea în domeniul auditului public intern privind misiunile de audit public intern, precum şi orice alte aspecte legate de activităţile auditabile, astfel:
a) Primul utilizator (inclus în start kit - admin) = 119 EUR/ lună
b) Utilizator aditional (utilizator 2) = 47,60 EUR / lună / per utilizator
Exemplu 2 utilizatori:
- Abonament lunar: 119 + (1 x 47,60) = 166,60 EUR / lună
- Abonament 35,70 EUR/ lună / per utilizator > 10 utilizatori. Se aplică la comanda prin care se depăşeşte numărul de 10 utilizatori.
Contractul se va incheia în lei la cursul BNR din data semnării. În anul 2, contractul se va indexa cu indicile de inflaţie comunicat de INS
Beneficiarul se