DESCRIERE: -selectionat dosare cu termen de pastare expirat conform Nomenclatorului arhivistic al unitatii/casare documente, -verificat dosarele si facut o sinteza a continutului (se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, problemente continute si perioadele la care se refera/ datele extreme ale dosarului),lipit eticheta pe fata dosarului cu repere de identificare conform Legii16/1996, scris continutul do...
DESCRIERE: -selectionat dosare cu termen de pastare expirat conform Nomenclatorului arhivistic al unitatii/casare documente, -verificat dosarele si facut o sinteza a continutului (se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, problemente continute si perioadele la care se refera/ datele extreme ale dosarului),lipit eticheta pe fata dosarului cu repere de identificare conform Legii16/1996, scris continutul dosarului pe eticheta, numerotat filele dosarelor, -ordonat dosare pe servicii, ani si termene de pastrare, -inventariat dosare, pus cota arhivistica -tehnoredactare inventare, listat in trei exemplare pentru documentele nepermanente si in patru exemplare pentru documentele permanente, predare pe C.D.