a. preluarea documentelor din birouri; b.-selectat documente in vederea legarii, incadrarea in Nomenclatorul Arhivistic, cuplarea acestora pe termene de pastare unde este cazul, asezarea si gruparea acestora pe tipuri de documente si problematici; c. indepartarea ciornelor, dubletelor, foilor nescrise; d.- verificat dosarele si facut o sinteza a continutului - se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, pr...
a. preluarea documentelor din birouri; b.-selectat documente in vederea legarii, incadrarea in Nomenclatorul Arhivistic, cuplarea acestora pe termene de pastare unde este cazul, asezarea si gruparea acestora pe tipuri de documente si problematici; c. indepartarea ciornelor, dubletelor, foilor nescrise; d.- verificat dosarele si facut o sinteza a continutului - se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, problemele continute si perioadele la care se refera si datele extreme ale dosarului; e.constatarea si repararea neconcordantelor sau neconformitatilor; f.-scris continutul dosarului pe eticheta de pe fata acestuia cu elemente de identificare conform Legii 16/1996; g-scris continutul dosarului si datele extreme cu marker negru permanent pe cotorul dosarului ; h-ordonat dosare pe servicii, ani si termene de pastrare conform Nomenclatorului arhivistical unitatii; i-inventariat dosare , pus cota arhivistica ; j-tehnoredactare inventare,predare pe C.D.; k. - etichetarea pentru identificare a rafturilor;