a. preluarea documentelor din birouri;
b. desprafuirea documentelor - se face cu scopul asigurarii curatirii documentelor prin inlaturarea prafului , hartiei maruntite si a efectelor biodeteriorarii documentelor din arhiva cu perii moi, prin suflare, aspirare, stergere cu carpe moi si uscate, fara a se deteriora documentule ;
c.-selectat documente in vederea legarii, incadrarea in Nomenclatorul Arhivistic, cuplarea acestor...
a. preluarea documentelor din birouri;
b. desprafuirea documentelor - se face cu scopul asigurarii curatirii documentelor prin inlaturarea prafului , hartiei maruntite si a efectelor biodeteriorarii documentelor din arhiva cu perii moi, prin suflare, aspirare, stergere cu carpe moi si uscate, fara a se deteriora documentule ;
c.-selectat documente in vederea legarii, incadrarea in Nomenclatorul Arhivistic, cuplarea acestora pe termene de pastare unde este cazul, asezarea si gruparea acestora pe tipuri de documente si problematici;
d. indepartarea ciornelor, dubletelor, foilor nescrise;
e.- verificat dosarele si facut o sinteza a continutului - se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, problemele continute si perioadele la care se refera si datele extreme ale dosarului;
f.constatarea si repararea neconcordantelor sau neconformitatilor;
g.-scris continutul dosarului pe eticheta de pe fata acestuia cu elemente de identificare conform Legii 16/1996;
h-scris continutul dosarului si datele extreme cu marker negru permanent pe cotorul dosarului ;
i-ordonat dosare pe servicii, ani si termene de pastrare conform Nomenclatorului arhivistical unitatii;
j-inventariat dosare , pus cota arhivistica ;
k-tehnoredactare inventare,predare pe C.D.;
l. - etichetarea pentru identificare a rafturilor;