a. preluarea documentelor din birouri;
b.-selectat documente in vederea legarii, incadrarea in Nomenclatorul Arhivistic, cuplarea acestora pe termene de pastare unde este cazul, asezarea si gruparea acestora pe tipuri de documente si problematici;
c. indepartarea ciornelor, dubletelor, foilor nescrise;
d.- verificat dosarele si facut o sinteza a continutului - se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, pr...
a. preluarea documentelor din birouri;
b.-selectat documente in vederea legarii, incadrarea in Nomenclatorul Arhivistic, cuplarea acestora pe termene de pastare unde este cazul, asezarea si gruparea acestora pe tipuri de documente si problematici;
c. indepartarea ciornelor, dubletelor, foilor nescrise;
d.- verificat dosarele si facut o sinteza a continutului - se precizeaza genurile de documente, emitentul, destinatarul, problemele continute si perioadele la care se refera si datele extreme ale dosarului;
e.constatarea si repararea neconcordantelor sau neconformitatilor;
f.-scris continutul dosarului pe eticheta de pe fata acestuia cu elemente de identificare conform Legii 16/1996;
g-scris continutul dosarului si datele extreme cu marker negru permanent pe cotorul dosarului ;
h-ordonat dosare pe servicii, ani si termene de pastrare conform Nomenclatorului arhivistical unitatii;
i-inventariat dosare , pus cota arhivistica ;
j-tehnoredactare inventare,predare pe C.D.;
k. - etichetarea pentru identificare a rafturilor;