1. Desprafuirea documentelor se face cu scopul asigurarii curatirii documentelor prin înlaturarea prafului, hârtiei maruntite si a efectelor biodeteriorarii documentelor din arhiva etc. Desprafuirea se face cu perii moi, prin suflare(aspirare) cu aspiratorul, stergere cu cârpe moi si uscate, fara a se deteriora documentele.
2. Toaletarea documentelor consta în netezirea foilor, înlaturarea marginilor franjurate, fara...
1. Desprafuirea documentelor se face cu scopul asigurarii curatirii documentelor prin înlaturarea prafului, hârtiei maruntite si a efectelor biodeteriorarii documentelor din arhiva etc. Desprafuirea se face cu perii moi, prin suflare(aspirare) cu aspiratorul, stergere cu cârpe moi si uscate, fara a se deteriora documentele.
2. Toaletarea documentelor consta în netezirea foilor, înlaturarea marginilor franjurate, fara eliminarea partilor utile(text, desen etc), reparatii ale zonelor sfâsiate, plierea foilor la dimensiunea formatului de dosar-în principiu A 4.
Ordonarea documentelor
Ordonarea documentelor înseamna aranjarea acestora conform prevederilor din Nomenclatorul arhivistic, respectiv pe compartimentele managemntului peroiectului, pe ani de creare a documentelor si pe termene de pastrare, în vederea constituirii unitatilor de arhiva(dosare) precum si reconstituirea dosarelor.
Pachetul contine:
- ordonarea documentelor în dosare, legarea documentelor în dosare, inscripţionarea acestora pe cotor şi pe coperta, inventarierea dosarelor, conform cu datele din Nomenclatorul Arhivistic, pentru o cantitate estimată de 150 m.l. la pretul de 155 RON/m.l. , valoare totala fara TVA 23.250,00;
- selecţionarea documentelor cu termen de păstrare depăşit, întocmirea dosarului în vederea aprobării lui de către DJAN Sibiu, pregătirea dosarelor pentru casare, pentru o cantitate estimată de 144 m.l. la pretul de 70 RON/m.l. , valoare totala fara TVA 10.080,00
Valoare totala 3