a) SORTARE DOCUMENTE - evaluarea organizării fondului arhivistic conform indicatorilor şi nomenclatoarelor avizate pe perioada supusă prelucrării arhivistice, - ordonarea dosarelor pe servicii, compartimente, categorii, - cotarea acestora pe termene de păstrare conform nomenclatorului arhivistic, - sortarea pe luni calendaristice şi ani. -tarif: b) INVENTARIEREA DOCUMENTELOR – ORGANIZARE, REORGANIZARE ARHIVĂ - evaluarea org...
a) SORTARE DOCUMENTE - evaluarea organizării fondului arhivistic conform indicatorilor şi nomenclatoarelor avizate pe perioada supusă prelucrării arhivistice, - ordonarea dosarelor pe servicii, compartimente, categorii, - cotarea acestora pe termene de păstrare conform nomenclatorului arhivistic, - sortarea pe luni calendaristice şi ani. -tarif: b) INVENTARIEREA DOCUMENTELOR – ORGANIZARE, REORGANIZARE ARHIVĂ - evaluarea organizării fondului arhivistic pentru reorganizare, conform indicatorilor şi nomenclatoarelor avizate pe perioada supusă prelucrării arhivistice, - ordonarea dosarelor pe servicii, compartimente, categorii , - sortarea pe luni calendaristice şi ani, - cotarea acestora pe termene de păstrare conform nomenclatorului arhivistic, - inventarierea inventarelor pentru documentele de arhivă rămase în păstrare conform nomenclatorului arhivistic, - tehnoredactarea inventarelor, - listat inventare la imprimantă şi predarea lor pe suport electronic şi scris, - aşezarea lor pe rafturi pe departamente şi termene de păstrare, - numerotarea rafturilor şi a poliţelor pentru o identificare rapidă a documentelor. c) LEGĂTORIE DOCUMENTE: c.1) PREGĂTIREA DOCUMENTELOR CONSTITUITE PENTRU LEGĂTORIE / TOALETAREA DOCUMENTELOR Categoria 1 - pregătire doc. A4, fără eliminarea capselor, clemelor, acelor, - pregătirea acestora în vederea legării, scoaterea din bibliorafturi sau dosare plic - scoaterea lor din folii, plicuri, - gruparea documentelor pentru legare, - netezirea foilor, - înl