SELECŢIONAREA DOCUMENTELOR/DOSARELOR CU TERMENUL DE PĂSTRARE EXPIRAT, respectiv 3 ani, 5 ani, 10 ani aferente anului 2008:
Identificarea dosarelor cu termenul de păstrare expirat, conform nomenclatorului Arhivistic
Sortarea dosarelor pe ani şi termene de păstrare
Verificare data rezoluţie
Inventarierea documentelor/ dosarelor cu termen de păstrare expirat, care cuprinde indicativ nomenclator, număr de dosar, conţi...
SELECŢIONAREA DOCUMENTELOR/DOSARELOR CU TERMENUL DE PĂSTRARE EXPIRAT, respectiv 3 ani, 5 ani, 10 ani aferente anului 2008:
Identificarea dosarelor cu termenul de păstrare expirat, conform nomenclatorului Arhivistic
Sortarea dosarelor pe ani şi termene de păstrare
Verificare data rezoluţie
Inventarierea documentelor/ dosarelor cu termen de păstrare expirat, care cuprinde indicativ nomenclator, număr de dosar, conţinutul pe scurt al dosarului, date extreme, nr. file, obiectul dosarului
Inventarierea documentelor/dosarelor cu caracter permanent pe perioada selecţionată
Numerotarea filelor, legarea dosarelor
Studierea sentinţei din dosar în vederea stabilirii termenului de păstrare
Tehnoredactarea inventarelor
Listarea inventarelor şi documentaţiei pentru Arhivele Naţionale
Depunerea documentaţiei şi obţinerea avizului pentru scoaterea din evidenţa unităţii
Rearanjarea dosarelor care rămân în urma selecţionării în funcţie de termenul de păstrare, numerotarea lor, introducerea lor în cutii, etichetarea cutiilor şi aranjarea pe rafturi, întocmirea/tehnoredactarea listelor de inventor aferente
predarea inventarelor pe suport de hârtie şi suport electronic
MENTIONAM FATPUL CA SOCIETATEA NU ESTE PLATITORE DE TVA.