a) SORTARE DOCUMENTE
- evaluarea organizării fondului arhivistic conform indicatorilor şi nomenclatoarelor avizate pe perioada supusă prelucrării arhivistice,
- ordonarea dosarelor pe servicii, compartimente, categorii,
- cotarea acestora pe termene de păstrare conform nomenclatorului arhivistic,
- sortarea pe luni calendaristice şi ani.
-tarif:
b) INVENTARIEREA DOCUMENTELOR – ORGANIZARE, REORGAN...
a) SORTARE DOCUMENTE
- evaluarea organizării fondului arhivistic conform indicatorilor şi nomenclatoarelor avizate pe perioada supusă prelucrării arhivistice,
- ordonarea dosarelor pe servicii, compartimente, categorii,
- cotarea acestora pe termene de păstrare conform nomenclatorului arhivistic,
- sortarea pe luni calendaristice şi ani.
-tarif:
b) INVENTARIEREA DOCUMENTELOR – ORGANIZARE, REORGANIZARE ARHIVĂ
- evaluarea organizării fondului arhivistic pentru reorganizare, conform indicatorilor şi nomenclatoarelor avizate pe perioada supusă prelucrării arhivistice,
- ordonarea dosarelor pe servicii, compartimente, categorii ,
- sortarea pe luni calendaristice şi ani,
- cotarea acestora pe termene de păstrare conform nomenclatorului arhivistic,
- inventarierea inventarelor pentru documentele de arhivă rămase în păstrare conform nomenclatorului arhivistic,
- tehnoredactarea inventarelor,
- listat inventare la imprimantă şi predarea lor pe suport electronic şi scris,
- aşezarea lor pe rafturi pe departamente şi termene de păstrare,
- numerotarea rafturilor şi a poliţelor pentru o identificare rapidă a documentelor.
c) LEGĂTORIE DOCUMENTE:
c.1) PREGĂTIREA DOCUMENTELOR CONSTITUITE PENTRU LEGĂTORIE / TOALETAREA DOCUMENTELOR
Categoria 1
- pregătire doc. A4, fără eliminarea capselor, clemelor, acelor,
- pregătirea acestora în vederea legării, scoaterea din bibliorafturi sau dosare plic
- scoaterea lor din folii, plicuri,
- gruparea document