SORTAREA dosarelor: ordonarea dosarelor pe servicii, departamente,ordonarea pe ani si termene de pastrare
INVENTARIEREA-manuala conform nomenclatorului arhivistic, pentru documentele ramase în pastrare; tehnoredactarea inventarelor; listat inventare si predarea lor pe suport electronic; asezarea lor în cutii sau pe rafturi pe departamente si termene de pastrare; numerotarea rafturilor si a politelor pentru o identificare ra...
SORTAREA dosarelor: ordonarea dosarelor pe servicii, departamente,ordonarea pe ani si termene de pastrare
INVENTARIEREA-manuala conform nomenclatorului arhivistic, pentru documentele ramase în pastrare; tehnoredactarea inventarelor; listat inventare si predarea lor pe suport electronic; asezarea lor în cutii sau pe rafturi pe departamente si termene de pastrare; numerotarea rafturilor si a politelor pentru o identificare rapida a documentelor.
LEGAREA-pregatirea acestora în vederea legarii; scoaterea din bibliorafturi,scoaterea capselor, clemelor, acelor; perforarea dosarelor;copertarea,legarea manuala cu sfoara a dosarului,
ETICHETAREA dosarelor:cu etichete tipizate,imprimarea si taierea etichetelor; lipirea acestora pe fata si cantul dosarului, scrierea continutului dosarului pe cele 2 etichete
DESPRAFUIRE Documene- curatirea documentelor prin inlaturarea prafului, curatirea hartiei maruntite şi a efectelor biodeteriorarii (aceasta se realizeaza cu perii moi, prin suflare sau aspirare), aspirarea politelor si stergerea politelor din arhiva.
MANIPULARE documente - manipulare dosarelor din birouri in arhiva pe baza de proces verbal sau a dosarelor vrac
CONSTITUIREA sau reconstituirea documentelor in unitati arhivistice ordonarea documentelor neconstituite in dosare, acestea vor fi aranjate pe criterii: cronologic, tematic, alfabetic, pe termene de pastrare. PREZENTA TINE LOC DE COMANDA FERMA.