Servicii lunare informatice de mentenanţă, asistenţă tehnică şi suport pentru Sistemul informatic integrat pentru gestiunea financiar – contabilă şi salarizare-resurse umane, pentru perioada 10.08-31.12.2020.
Sistemul informatic integrat pentru gestiunea financiar-contabila-salarizare-resurse umane are urmatoarele module:
- Contabilitate generala
- Casa – incasari/plati/justificari avansuri, parteneri pe cla...
Servicii lunare informatice de mentenanţă, asistenţă tehnică şi suport pentru Sistemul informatic integrat pentru gestiunea financiar – contabilă şi salarizare-resurse umane, pentru perioada 10.08-31.12.2020.
Sistemul informatic integrat pentru gestiunea financiar-contabila-salarizare-resurse umane are urmatoarele module:
- Contabilitate generala
- Casa – incasari/plati/justificari avansuri, parteneri pe clasificatie functionala si economica
- Banca – incasari/plati furnizori pe clasificatie functionala si economica
- Parteneri
- Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe – intrari, iesiri, transferuri, calculul automat al amortizarii, reevaluare, inventar - Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori
- Buget, rectificari bugetare, executie bugetara si extrabugetara – cont de executie bugetar
- ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati)
- Balante, Bilant, Fisa Contului, Fisa de Executie, Contul de Rezultat Patrimonial
- FOREXEBUG
- Salarizare
- Resurse umane
Serviciile incluse în costurile lunare de mentenanţă, asistenţă tehnică şi suport:
• suport şi asistenţă tehnică prin CallCenter dedicat la numărul de telefon 0341966 şi pe email la suport@sninf.ro
• intervenţii la sediul beneficiarului pentru rezolvarea posibilelor defecţiuni apărute în operarea aplicaţiei informatice sau în funcţionarea ei,
• instruiri periodice a operatorilor noi angajaţi,
• asistenţă în rezolvarea incidentelor apărute în exploatare destinate aplica