Servicii lunare de asistenta si suport pentru subunitati de comune, pentru pachetul informatic APLXPERT compus din modulul Personal/Salarizare SA.
Inainte de ajungerea la termen, contractul va fi prelungit prin act aditional pe o durata de 4 luni, conform Art. 165/HG.395/2016, daca partile nu au convenit altfel.
In vederea incheierii contractului de servicii, va rugam ca pana la data de 18.03.2022, sa ne transmiteti pe ...
Servicii lunare de asistenta si suport pentru subunitati de comune, pentru pachetul informatic APLXPERT compus din modulul Personal/Salarizare SA.
Inainte de ajungerea la termen, contractul va fi prelungit prin act aditional pe o durata de 4 luni, conform Art. 165/HG.395/2016, daca partile nu au convenit altfel.
In vederea incheierii contractului de servicii, va rugam ca pana la data de 18.03.2022, sa ne transmiteti pe adresa de e-mailŞ licitatii.contracte@primariagiurgiu.ro, urmatoarele documente:
▪ Certificat constatator, emis de ORC în una din formele original / copie legalizata / copie lizibila cu menţiunea ,,conform cu originalul" în termen de valabilitate la data depunerii ofertei. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;
▪ Certificat de atestare fiscală privind achitarea obligaţiilor exigibile către bugetul de stat în una din formele original / copie legalizata / copie lizibila cu menţiunea ,,conform cu originalul" în termen de valabilitate la data depunerii ofertei;
Certificat de atestare fiscală privind achitarea obligaţiilor exigibile către bugetul local în una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea ,,conform cu originalul" în termen de valabilitate la data depunerii ofertei.
Cu stima,
Biroul Licitatii Publice