Feedback
I.D.: 45280447

Pachet informatic APLxPERT compus din: Contab.bug., Mijl. Fixe APLxPERT,Patrimoniu

Data publicarii
24.04.19 Exista 96.277 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6 72611000-6
Pretul estimativ:
18.000,00 RON - 18.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii lunare de asistenta in perioada 01.05.2019-31.12.2019, pentru pachet informatic APLxPERT compus din urmatoarele module: Contabilitate bugetara, Mijloace Fixe, Gestiunea patrimoniului cultural APLxPERT: Serviciile prestate sunt în funcţie de programul informatic achiziţionat, după cum urmează: I. Aplicaţia de „APLxPERT” 1) Pentru modulul de „Contabilitate Bugetară” APLxPERT a) Intervenţie remote rapidă direct pe s...
Servicii lunare de asistenta in perioada 01.05.2019-31.12.2019, pentru pachet informatic APLxPERT compus din urmatoarele module: Contabilitate bugetara, Mijloace Fixe, Gestiunea patrimoniului cultural APLxPERT: Serviciile prestate sunt în funcţie de programul informatic achiziţionat, după cum urmează: I. Aplicaţia de „APLxPERT” 1) Pentru modulul de „Contabilitate Bugetară” APLxPERT a) Intervenţie remote rapidă direct pe serverul beneficiarului şi remedierea eventualelor disfuncţionalităţi. b) Intervenţia se face pe baza cererilor sosite prin e-mail la adresa suport@sobis.ro, cu timpul de reacţie de max. 2 ore de la preluarea cererii între orele 8 -17. c) linie de Suport Central(Hotline: 0269/230039) 2) Pentru modulul de „Mijloace Fixe” APLxPERT a) Intervenţie remote rapidă direct pe serverul beneficiarului şi remedierea eventualelor disfuncţionalităţi. b) Intervenţia se face pe baza cererilor sosite prin e-mail la adresa suport@sobis.ro, cu timpul de reacţie de max. 2 ore de la preluarea cererii între orele 8 -17. c) linie de Suport Central(Hotline: 0269/230039) 3) Pentru modulul de " Gestiunea patrimoniului cultural” APLxPERT a) Intervenţie remote rapidă direct pe serverul beneficiarului şi remedierea eventualelor disfuncţionalităţi. b) Intervenţia se face pe baza cererilor sosite prin e-mail la adresa suport@sobis.ro, cu timpul de reacţie de max. 2 ore de la preluarea cererii între orele 8 -17. c) linie de Suport Central(Hotline: 0269/230039)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu