Conditii neacceptate la termen: 1. Activităţi de dezvoltare a unui climat pozitiv şi incluziv în clase şi în şcoală, inclusiv acţiuni de combaterea violenţei, acţiuni anti-bullying, măsuri pentru prevenirea consumului de droguri şi reducerea riscurilor asociate consumului de droguri, măsuri pentru combaterea segregării şcolare o Activităţi pentru reducerea absenteismului la clasă prin utilizarea unor tehnici de învăţare act...
Conditii neacceptate la termen: 1. Activităţi de dezvoltare a unui climat pozitiv şi incluziv în clase şi în şcoală, inclusiv acţiuni de combaterea violenţei, acţiuni anti-bullying, măsuri pentru prevenirea consumului de droguri şi reducerea riscurilor asociate consumului de droguri, măsuri pentru combaterea segregării şcolare o Activităţi pentru reducerea absenteismului la clasă prin utilizarea unor tehnici de învăţare activă şi incluzivă cu scopul de a creşte motivaţia elevilor şi dezvoltarea personală, facilitarea învăţării, înţelegerii şi gândirii critice, mentorat şi sprijin colegial între elevi, sprijinirea colaborării cu părinţii sau tutorii legali, etc.
2. Activităţi pentru dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale, inclusiv autonomie, perseverenţă, abilităţi sociale, comunicare şi colaborare, stimularea lucrului în echipă pe bază de proiecte, etc. 12 o Activităţi de formare autorizate şi îndrumare (coaching) pentru cadre didactice şi personal auxiliar din unitatea de învăţământ (de ex. îmbunătăţirea practicilor de predare, crearea unui climat şcolar favorabil, orientarea în realizarea activităţilor pedagogice prevăzute în proiect).
3. Alte tipuri de activităţi care contribuie la prevenirea abandonului şcolar şi PTŞ în corelaţie cu nevoile identificate
4. Activităţi pedagogice şi de sprijin, care includ, dar nu se limitează la cursuri de remediere 1/1 sau în grup (lb. română/ lb. maternă, matematică/ ştiinţe, TIC), testare cunoştinţe, evaluare dificultăţi de învăţare, consiliere şi orientare şcola