Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-50 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email Modulele disponibile în sistemul informatic permit: • Administrarea aplicatiei si a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor si a drepturilor alo...
Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-50 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email Modulele disponibile în sistemul informatic permit: • Administrarea aplicatiei si a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor si a drepturilor alocate acestora în cadrul aplicatiei; • Administrarea nomenclatoarelor aplicatiei neesare codificarii si raportarii datelor in sistemele SIUI si DRG National; • Configurarea aplicaţiei şi gestiunea informaţiilor cu caracter general privind spitalul : centre de cost, personal medical, contracte incheiate cu casele de asigurari de sanatate, aparate de medicamente configurate in spital, registre electronice; • Urmarirea in timp real a realizarii serviciilor cuprinse in contractele incheiate cu casa judeteana de asigurari de sanatate; • Gestiunea pacientilor tratati în spital în regim de spitalizare continua, de zi, urgenta, ambulatoriu si in structuri de recuperare; • Gestiunea documentelor cu caracter medical: foi de observatie clinica generala, fise de spitalizare de zi, fise UPU/CPU/Camera de garda, fise de consultatie în ambulatoriu, fise de inregistrare servicii si proceduri pentru recuperare medicala; • Gestiunea farmaciei cu circuit închis; • Efectuarea operatiilor specifice Sistemului National de Verificare a Medicamentelor • Analiza informatiilor înregi