Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-50 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email Modulele disponibile în sistemul informatic permit: • Administrarea aplicatiei si a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor si a drepturilor alo...
Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-50 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email Modulele disponibile în sistemul informatic permit: • Administrarea aplicatiei si a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor si a drepturilor alocate acestora în cadrul aplicatiei; • Gestiunea pacientilor tratati în spital în regim de spitalizare continua, de zi, urgenta si ambulatoriu; • Gestiunea documentelor cu caracter medical: foi de observatie clinica generala, fise de spitalizare de zi, fise UPU/CPU/Camera de garda, fise de consultatie în ambulatoriu; • Gestiunea farmaciei cu circuit închis • Efectuarea operatiilor specifice Sistemului National de Verificare a Medicamentelor • Analiza informatiilor înregistrate conform prevederilor CNAS în vigoare privind aprobarea regulilor de validare a cazurilor spitalizate în regim de spitalizare continua si de zi; • Administrarea acordului pacientului sau a imputernicitului de prelucrare a datelor sale personale in scop de: Acces la servicii de sanatate, Cercetare stiintifica, Reclama, Marketing si Publicitate pentru promovarea serviciilor de sanatate; • Administrarea acordului pacientului sau a imputernicitului pentru efectuarea actului medical; • Auditarea operatiilor de: Selectie documente medicale, Adaugare, editare, stergere date specifice documente