Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-30 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email
Modulele disponibile în sistemul informatic permit:
• Administrarea aplicaţiei şi a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor şi a drepturilor alo...
Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-30 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email
Modulele disponibile în sistemul informatic permit:
• Administrarea aplicaţiei şi a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor şi a drepturilor alocate acestora în cadrul aplicaţiei;
• Auditarea operatiilor de acces si operare in cadrul aplicatiei
• Gestiunea pacienţilor trataţi în spital în regim de spitalizare continuă sau de zi, în ambulatoriu şi in structuri de primire urgenţă;
• Gestiunea documentelor cu caracter medical: foi de observaţie clinică generală, fişe de spitalizare de zi, fişe de consultaţie în ambulatoriu, fişa UPU/CPU;
• Gestiunea farmaciei cu circuit închis (contracte, comenzi, receptie, condici, bonuri de consum etc);
• Raportarea zilnica a stocurilor de medicamente catre Ministerul Sanatatii;
• Analiza informaţiilor înregistrate conform prevederilor CNAS în vigoare privind aprobarea regulilor de confirmare clinica a cazurilor spitalizate în regim de spitalizare continuă şi de zi;
• Transferul electronic al informaţiilor către alte instituţii si integrarea cu alte aplicaţii utilizate în spital: aplicatiile SIUI Spitale, SIUI Clinic, aplicatia DRG National, aplicatia de laborator
• Raportare, extragere automată a datelor, centralizare automată şi în timp real, rapoarte cu privire l