Obiectul contractului de achizitie il constituie furnizarea de produse " pachet articole de birou " format din :
1. Planner anual -5 buc;
2. Planner A3, an 2020 – 5 buc;
3. Planner A3, an 2021- 15 buc;
4. Mapă conferinţă -5 buc;
5. Linner 0,4 mm , albastru – 10 buc;
6. Linner 0,4 mm , negru – 10 buc;
7. Linner 0,4 mm , roşu– 10 buc;
8. Tuşieră -2 buc , conform caietului de sarcini nr. 1311904 din 05.10.2020 atasat prezent...
Obiectul contractului de achizitie il constituie furnizarea de produse " pachet articole de birou " format din :
1. Planner anual -5 buc;
2. Planner A3, an 2020 – 5 buc;
3. Planner A3, an 2021- 15 buc;
4. Mapă conferinţă -5 buc;
5. Linner 0,4 mm , albastru – 10 buc;
6. Linner 0,4 mm , negru – 10 buc;
7. Linner 0,4 mm , roşu– 10 buc;
8. Tuşieră -2 buc , conform caietului de sarcini nr. 1311904 din 05.10.2020 atasat prezentului anunt.
Pachetul este necesar implementarii proiectului " Solutii comune la probleme comune: dezastre naturale si provocate de om la frontiera Romano-Ucraineana "in cadrul Programului Operational Comun Romania –Ucraina, Code 2SOFT /4,2/160 , la nivelul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta , str. Uzinei nr.3 , judetul Botosani.
Ofertantii isi vor asuma prin oferta , in totalitate, prevederile caietului de sarcini si vor tine cont de totalitatea poduselor ce trebuie furnizate ( toate reperele solicitate prin caietul de sarcini 1-8) , precum si de cantitatile solicitate.