Pachet 8: Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie:
LOT 1: 1789 – "Modernizare infrastructură şcolară prin realizarea unui corp nou, sistematizare curte, construire teren de sport şi modernizarea corpului existent la Şcoala profesionala, str. Culturii, nr. 5, sat Sârbi, comuna Fărcaşa, judeţul Maramureş" si LOT 2: 13327 – "C...
Pachet 8: Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie:
LOT 1: 1789 – "Modernizare infrastructură şcolară prin realizarea unui corp nou, sistematizare curte, construire teren de sport şi modernizarea corpului existent la Şcoala profesionala, str. Culturii, nr. 5, sat Sârbi, comuna Fărcaşa, judeţul Maramureş" si LOT 2: 13327 – "Construire imobil nou cu funcţiunea de şcoală, sat Perişoru, comuna Perişoru, judetul Călăraşi"
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri) este de 29.767.821,45 lei, fără TVA, compusa din:
Valoarea estimata a Lotului 1 este de 10.326.439,85 lei, fără TVA
Valoarea estimată a Lotului 2 este de 19.441.381,60 lei, fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.