Pachet 8: Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru
obiectivul de investiție:LOT 1: 1789 – „Modernizare infrastructură școlară prin realizarea unui corp nou, sistematizare curte,
construire teren de sport și modernizarea corpului existent la Școala profesionala, str. Culturii, nr. 5, sat Sârbi, comuna
Fărcașa, județul Maramureș” si L...
Pachet 8: Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru
obiectivul de investiție:LOT 1: 1789 – „Modernizare infrastructură școlară prin realizarea unui corp nou, sistematizare curte,
construire teren de sport și modernizarea corpului existent la Școala profesionala, str. Culturii, nr. 5, sat Sârbi, comuna
Fărcașa, județul Maramureș” si LOT 2: 13327 – „Construire imobil nou cu funcțiunea de școală, sat Perișoru, comuna Perișoru,
judetul Călărași”NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii
la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv in cazul
constituirii garantiei de participare.Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în
cadrul prezentei proceduri) este de 29.767.821,45 lei, fără TVA, compusa din:Valoarea estimata a Lotului 1 este de 10.326.439,85
lei, fără TVAValoarea estimată a Lotului 2 este de 19.441.381,60 lei, fara TVAModificarea contractului de achizitie publica,
in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea
contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care
orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor
de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.