Pachet 8: Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie:
Lot 1 - "Infiintare centru de permanenta prin reabilitarea, modernizarea şi schimbarea destinatiei cladirii scolii existente in satul Glodeni, comuna Balanesti, judetul Gorj"
Lot 2 - "Construire şi dotare Dispensar medical uman, str. Romanati nr. 85, satul Scarisoara, com...
Pachet 8: Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie:
Lot 1 - "Infiintare centru de permanenta prin reabilitarea, modernizarea şi schimbarea destinatiei cladirii scolii existente in satul Glodeni, comuna Balanesti, judetul Gorj"
Lot 2 - "Construire şi dotare Dispensar medical uman, str. Romanati nr. 85, satul Scarisoara, comuna Scarisoara, judetul Olt"
NOTA:*Ofertantii participanti vor tine cont de titlul complet al obiectivelor de investie mentiont la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.
Valoarea estimată a contractelor este de 7.142.930,65 lei, fara TVA, după cum urmează:
Valoarea estimata a Lotului 1 este de 3.248.048,73 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 135.546,82 lei fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.056.799,00 lei fara TVA, respective:
4.1 – Constructii si instalatii: 2.595.049,00 lei fara TVA;
4.2 – Montajutilaje tehnologice: 43.680,00 lei fara TVA;
4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 247.817,00 lei fara TVA;
4.5 – Dotari: 170.253,00 lei fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 55.702,91 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 55.702,91 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 41.777,18 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 13.925,73 lei fara TVA;
Valoarea estimata a Lotului 2 este de 3.894.881,92 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 188.708,67 lei fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.656.173,25 lei fara TVA respective:
4.1 – Constructii si instalatii: 2.625.805,56 lei fara TVA;
4.2 – Montajutilaje tehnologice: 42.396,69 lei fara TVA;
4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 246.890,00 lei fara TVA;
4.5 – Dotari: 741.081,00 lei fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 50.000,00 lei, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 50.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 38.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 12.000,00 lei fara TVA;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Indicatorii tehnico–economici ai obiectivului de investiţii aprobaţi prin Lot 1 Ordinul MDLPA nr. 1312/14.06.2023 si Lot 2 Ordinul MDLPA nr. 818/03.05.2023.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
NOTA:*Ofertantii participanti vor tine cont de titlul complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.