Valoarea estimata a contractului este de: 410.564,64 lei lei fără TVA, si este rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi.
Valoare estimata Lot 1 „Construire camin studentesc – Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Ion Ionescu de la Brad din Iasi, Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 4-6-8”, municipiul Iasi, judetul Iasi: 161.298,16 lei;
Valoare estimata Lot 2 „Construire camin studentesc –...
Valoarea estimata a contractului este de: 410.564,64 lei lei fără TVA, si este rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi.
Valoare estimata Lot 1 „Construire camin studentesc – Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Ion Ionescu de la Brad din Iasi, Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 4-6-8”, municipiul Iasi, judetul Iasi: 161.298,16 lei;
Valoare estimata Lot 2 „Construire camin studentesc – Universitatea de Medicina si Farmacie din Tirgu - Mures, str. Gheorghe Marinescu, nr. 38, Tirgu Mures, judetul Mures”: 131.352,19 lei;
Valoare estimata Lot 3 „Construire camin studentesc – Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau, str. Spiri Haret, nr. 8, municipiul Bacau, judet Bacau”: 117.914,29 lei;
Conform caietului de sarcini, in obligatia proiectantului intra, pentru fiecare lot in parte,
elaborarea urmatoarelor documentatii:
a. Studiu topografic vizat de OCPI;
b. Studiu geotehnic;
c. Elaborare documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism;
d. Studiu de Fezabilitate (S.F.);
Studiul de fezabilitate se aproba potrivit competentelor stabilite prin Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.