Pachet 5 : Prestare servicii : Studii topografice, geotehnice, elaborare documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor, studii de fezabilitate), pentru obiectivele de investi?ii :
Lot 1 : Construire camin studentesc – Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi, strada Titu Maiorescu nr.15, municipiul Iasi, judetul Iasi ;
Lot 2 : Construire camin studentesc- Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, strada Pro...
Pachet 5 : Prestare servicii : Studii topografice, geotehnice, elaborare documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor, studii de fezabilitate), pentru obiectivele de investi?ii :
Lot 1 : Construire camin studentesc – Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi, strada Titu Maiorescu nr.15, municipiul Iasi, judetul Iasi ;
Lot 2 : Construire camin studentesc- Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, strada Profesor Dr.Doc.Dimitrie Mangeron nr.1-73, municipiul Iasi, judetul Iasi ;
Lot 3 : Construire camin studentesc- Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia, strada Pinului nr.45 ;
Lot 4 : Construire camin studentesc – Universitatea Aurel Vlaicu, Calea Zimandului nr.8, municipiul Arad, judetul Arad ;
Valoarea estimata a contractelor este de: 628.874,80 lei lei fara TVA, si este rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 4 loturi (detaliate in anexa B).
Conform caietului de sarcini, in obligatia proiectantului intra, pentru fiecare lot in parte,
elaborarea urmatoarelor documentatii:
a. Studiu topografic vizat de OCPI;
b. Studiu geotehnic;
c. Elaborare documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism;
d. Studiu de Fezabilitate (S.F.);
Studiul de fezabilitate se aproba potrivit competentelor stabilite prin Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.