Pachet 46: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada
execuției lucrărilor pentru obiectivele de investiție: Lot 1- 11806 „Proiect tip- Construire creșă mică, orașul Liteni, județul
Suceava”Lot 2 – 13389 - „Proiect tip- Construire creșă mare, strada Paris nr. 1, municipiul Suceava, județul SuceavaNOTA:*Ofertantii
participanti la proc...
Pachet 46: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada
execuției lucrărilor pentru obiectivele de investiție: Lot 1- 11806 „Proiect tip- Construire creșă mică, orașul Liteni, județul
Suceava”Lot 2 – 13389 - „Proiect tip- Construire creșă mare, strada Paris nr. 1, municipiul Suceava, județul SuceavaNOTA:*Ofertantii
participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum
se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.Valoarea
estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri) este de 29.454.271,38
lei, fără TVA, compusa din:Valoarea estimata a Lotului 1 este de 11.002.363,51 lei, fără TVAValoarea estimată a Lotului 2
este de 18.451.907,87 lei, fara TVAModificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate,
se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate,
altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi
proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea
la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta
stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in
a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.