Feedback
I.D.: 105485236

Pachet 4: Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:Lot 1: „Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu nr. 5, lot 1/2, orașul Techirghiol, județul Constanța” – 13874Lot 2: Construcție hală agroalimentară, sat Crasna, comuna Crasna, județul Sălaj-12480

Data publicarii
14.11.24
Coduri CPV
71356200
Termenul limita pentru depunere:
23.12.24 15:00
Pretul estimativ:
868.430,38 RON
Locul realizarii:
Sălaj, Constanţa, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pachet 4: Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:Lot 1: „Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu nr. 5, lot 1/2, orașul Techirghiol, județul Constanța” – 13874Lot 2: Construcție hală agroalimentară, sat Crasna, comuna Crasna, județul Sălaj-12480Valoarea estimată totală a pachetului este de 868.430,38 lei, fără TVA, compusă din:- Valoarea estim...
Pachet 4: Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:Lot 1: „Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu nr. 5, lot 1/2, orașul Techirghiol, județul Constanța” – 13874Lot 2: Construcție hală agroalimentară, sat Crasna, comuna Crasna, județul Sălaj-12480Valoarea estimată totală a pachetului este de 868.430,38 lei, fără TVA, compusă din:- Valoarea estimată a Lotului 1 este de 482.402,93 lei, fără TVA;- Valoarea estimată a Lotului 2 este de 386.027,45 lei, fără TVALegendaAC - Autoritate contractantăANAP - Agenția Națională pentru Achiziții PubliceBCE - Banca Centrală EuropeanăCciv - Codul civilCDS - Contract de servicii de dirigenție de șantierCE - Contract de execuțieCF - Contract de furnizareCNI - Compania Națională de Investiții „C.N.I.” – S.A.CP - Contract de proiectareCPE - Contract de proiectare și execuțieCPEAT - Contract de proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantuluiCS - Caiet de sarciniDA- Documentația de atribuireDALI - Documentația de avizare a lucrărilor de intervențiiDTAC - Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construireDTAD - Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de desființareGBE -Garanție de bună execuțieGP -Garanție de participareHG - Hotărârea GuvernuluiHG 395/2016 - Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016IFN - Instituție financiară nebancarăIMM - Întreprindere mică și mijlocieLegea 98/2016 - Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publiceMDLPA - Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și AdministrațieiOA - Ofertant asociatOE - Operator economicOI - Ofertant individualONRC - Oficiul Național al Registrului ComerțuluiPF - Persoană fizicăPFA - Persoană fizică autorizatăPFIN - Propunere financiarăPJ - Persoană juridicăPNCIPS Programului național de construcții de interes public sau socialPNRR - Planul Național de Redresare și ReziliențăPT - Proiect tehnic de execuțiePTH - Propunere tehnicăPV - Proces-verbalRegulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul (UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acțiunile Rusiei de destabilizare a situației în UcrainaS - SubcontractantSA - Serviciul AchizițiiSEO -Serviciul Evaluare OferteSF - Studiu de fezabilitateSPF - Studiu de prefezabilitateTS - Terț susținătorModificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu