Pachet 4: Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:
Lot 1: "Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu nr. 5, lot 1/2, oraşul Techirghiol, judeţul Constanţa" – 13874
Lot 2: Construcţie hală agroalimentară, sat Crasna, comuna Crasna, judeţul Sălaj-12480
Valoarea estimată totală a pachetului este de 868.430,38 lei, fără TVA, compusă din:
- Valoarea estimată ...
Pachet 4: Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii:
Lot 1: "Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu nr. 5, lot 1/2, oraşul Techirghiol, judeţul Constanţa" – 13874
Lot 2: Construcţie hală agroalimentară, sat Crasna, comuna Crasna, judeţul Sălaj-12480
Valoarea estimată totală a pachetului este de 868.430,38 lei, fără TVA, compusă din:
- Valoarea estimată a Lotului 1 este de 482.402,93 lei, fără TVA;
- Valoarea estimată a Lotului 2 este de 386.027,45 lei, fără TVA
Legenda
AC - Autoritate contractantă
ANAP - Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice
BCE - Banca Centrală Europeană
Cciv - Codul civil
CDS - Contract de servicii de dirigenţie de şantier
CE - Contract de execuţie
CF - Contract de furnizare
CNI - Compania Naţională de Investiţii "C.N.I." – S.A.
CP - Contract de proiectare
CPE - Contract de proiectare şi execuţie
CPEAT - Contract de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului
CS - Caiet de sarcini
DA- Documentaţia de atribuire
DALI - Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii
DTAC - Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire
DTAD - Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare
GBE -Garanţie de bună execuţie
GP -Garanţie de participare
HG - Hotărârea Guvernului
HG 395/2016 - Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016
IFN - Instituţie financiară nebancară
IMM - Întreprindere mică şi mijlocie
Legea 98/2016 - Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
MDLPA - Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei
OA - Ofertant asociat
OE - Operator economic
OI - Ofertant individual
ONRC - Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
PF - Persoană fizică
PFA - Persoană fizică autorizată
PFIN - Propunere financiară
PJ - Persoană juridică
PNCIPS Programului naţional de construcţii de interes public sau social
PNRR - Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă
PT - Proiect tehnic de execuţie
PTH - Propunere tehnică
PV - Proces-verbal
Regulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul (UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acţiunile Rusiei de destabilizare a situaţiei în Ucraina
S - Subcontractant
SA - Serviciul Achiziţii
SEO -Serviciul Evaluare Oferte
SF - Studiu de fezabilitate
SPF - Studiu de prefezabilitate
TS - Terţ susţinător
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.