Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivele de investitii incluse in Programul national de constructii de interes public sau social „Subprogramul Asezaminte culturale” – Pachet 163 lot 1-2 respectiv: Lot 1 - "Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural comuna Devesel, judetul Mehedinti" si Lot 2 - "Construire sediu primarie - comuna Strajesti, judetul Olt"
V...
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivele de investitii incluse in Programul national de constructii de interes public sau social „Subprogramul Asezaminte culturale” – Pachet 163 lot 1-2 respectiv: Lot 1 - "Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural comuna Devesel, judetul Mehedinti" si Lot 2 - "Construire sediu primarie - comuna Strajesti, judetul Olt"
Valoarea estimata a contractelor este de 3.170.177,51 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lot 1 - "Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural comuna Devesel, judetul Mehedinti" este de 1.451.679,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 39.640,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 1.395.937,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1.1 Organizare de santier = 16.102,00 lei;
Valoarea estimata pentru Lot 2 - "Construire sediu primarie - comuna Strajesti, judetul Olt" este de 1.718.498,510 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 38.236,580 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 1.647.315,620 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1.1 Organizare de santier = 32.946,310 lei;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr. 2759/20.04.2017 si Ordinul MDRAP nr. 5160/27.06.2018.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.