Executie de lucrari – Pachet 160 lot 1-4 respectiv: Lot 1 - "RAC Orasul Babeni, Strada Dragos Vranceanu, nr. 171, judetul Valcea", Lot 2 - "RAC Tega, comuna Panatau, judetul Buzau", Lot 3 - "RAC Limpezis, comuna Movila Banului, judetul Buzau" si Lot 4 - "RAC comuna Maneciu, sat Facaieni, judetul Prahova"
Valoarea estimata a contractelor este de 2.867.153 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 4 l...
Executie de lucrari – Pachet 160 lot 1-4 respectiv: Lot 1 - "RAC Orasul Babeni, Strada Dragos Vranceanu, nr. 171, judetul Valcea", Lot 2 - "RAC Tega, comuna Panatau, judetul Buzau", Lot 3 - "RAC Limpezis, comuna Movila Banului, judetul Buzau" si Lot 4 - "RAC comuna Maneciu, sat Facaieni, judetul Prahova"
Valoarea estimata a contractelor este de 2.867.153 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 4 loturi. Valoarea estimata pentru - Lot 1 - "RAC Orasul Babeni, Strada Dragos Vranceanu, nr. 171, judetul Valcea" este de 160.236,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 160.236,00 lei; Valoarea estimata pentru Lot 2 - "RAC sat Tega, comuna Panatau, judetul Buzau" este de 464.123,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 460.970,00 lei; Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1.1 Organizare de santier = 3.153,00 lei; Valoarea estimata pentru Lot 3 - "RAC Limpezis, comuna Movila Banului, judetul Buzau" este de 528.602,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 525.469,00 lei; Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 3.133,00 lei; Valoarea estimata pentru Lot 4 - "RAC Maneciu, sat Facaieni, judetul Prahova" este de 1.714.192,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 1.686.192,00 lei; Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1.1 Organizare de santier = 28.000,00 lei; Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmite de proiectanti şi aprobate prin Ordinul MDRT nr. 1658/22.06.2011, Ordinul MDRAPFE nr. 7309/28.12.2017, Ordinul MDRAPFE nr. 7205/20.12.2017 si Ordinul MDRAP NR. 1999/14.12.2015. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.