Pachet 13: Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie
Lot 1: "Construire sediu primărie în comuna Zăneşti, judeţul Neamţ" - 1885
Lot 2: "Reabilitare, dotare şi modernizare spaţii cinematograf Columna,str. Nicolae Titulescu, nr. 10, municipiul Alba Iulia, judeţul Alba" - 14654
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor ...
Pachet 13: Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie
Lot 1: "Construire sediu primărie în comuna Zăneşti, judeţul Neamţ" - 1885
Lot 2: "Reabilitare, dotare şi modernizare spaţii cinematograf Columna,str. Nicolae Titulescu, nr. 10, municipiul Alba Iulia, judeţul Alba" - 14654
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată totală a pachetului este de 20.282.910,65 lei, fără TVA, compusă din:
Lotul 1:
Valoarea estimată a Lotului 1 este de 5.712.907,11 lei, fără TVA
Lotul 2:
Valoarea estimată a Lotului 2 este de 14.570.003,54 lei, fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.