Pachet 13: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:
LOT 1 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: “Reabilitare, modernizare, extindere şi dotare aşezământ cultural din oraşul Sânnicolau Mare, str. Republicii, nr. 15, judeţul Timiş"
LOT 2 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada e...
Pachet 13: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:
LOT 1 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: “Reabilitare, modernizare, extindere şi dotare aşezământ cultural din oraşul Sânnicolau Mare, str. Republicii, nr. 15, judeţul Timiş"
LOT 2 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: "Reabilitare, modernizare şi extindere cămin cultural, Str. Principală, nr. 32, sat Aliman, comuna Aliman, judeţul Constanţa"
Valoarea estimată a contractelor este de 9.343.523,51 lei, fara TVA, după cum urmează:
Valoarea estimata a Lotului 1 este de 6.796.595,02 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică, (studii de teren, documentaţii pentru obţinere avize,/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificări proiect conf. Legii 10/1995, D.T.A.C, PT, D.E, D.T.O.E, asigurarea de răspundere profesională a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, cartea tehnică, elaborare certificat energetic anexă la proicesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as built" şi altele conform prevederilor caietului de sarcini):162.641,98 lei
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.528.395,13 lei;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 105.557,91 lei, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 105.557,91 lei;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 79.168,43 lei;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 26.389,48 lei;
Valoarea estimata a Lotului 2 este de 2.546.928,49 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică, (studii de teren, documentaţii pentru obţinere avize,/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificări proiect conf.Legii 10/1995, D.T.A.C, PT, D.E, D.T.O.E, asigurarea de răspundere profesională a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, cartea tehnică, elaborare certificat energetic anexă la proicesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as built" şi altele conform prevederilor caietului de sarcini):176.226,64 lei
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.318.771,56 lei;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 51.930,29 lei, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 51.930,29 lei;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 41.544,23 lei;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe: 10.386,06 lei;
*Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.