Pachet 1: Rest de executat, LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:
LOT 1 – Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: "Sală de sport cu tribună 180 locuri – localitatea Variaş, Judeţul Timiş",
LOT 2 – Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: "Sală de sport cu tribună 180 locuri – localitatea Gottlob, Judeţul Timiş"
Valoarea estimată a contractelor este de 17.678.430,31 lei, fara TVA, după cum urmează:
...
Pachet 1: Rest de executat, LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:
LOT 1 – Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: "Sală de sport cu tribună 180 locuri – localitatea Variaş, Judeţul Timiş",
LOT 2 – Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: "Sală de sport cu tribună 180 locuri – localitatea Gottlob, Judeţul Timiş"
Valoarea estimată a contractelor este de 17.678.430,31 lei, fara TVA, după cum urmează:
Valoarea estimata a Lotului 1 este de 9.022.923,60 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 8.889.393,86 lei, fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 133.529,74 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 133.529,74 lei, fara TVA
Valoarea estimata a Lotului 2 este de 8.655.506,71 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 8.523.293,87 lei, fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 132.212,84 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 132.212,84 lei, fara TVA din care:
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
NOTA:*Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.