Pachet 1: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:
LOT 1 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: "Construire sediu administrativ U.A.T. comuna Bala, judeţul Mehedinţi"
LOT 2 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: “Reabilitar...
Pachet 1: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:
LOT 1 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: "Construire sediu administrativ U.A.T. comuna Bala, judeţul Mehedinţi"
LOT 2 – Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: “Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere sediu Primăria comunei Zăvoi, localitatea Zăvoi, judeţul Caraş-Severin"
Valoarea estimată a contractelor este de 7.698.220,36 lei, fara TVA, după cum urmează:
Valoarea estimata a Lotului 1 este de 4.329.369,16 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 25.000,00 lei
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 201.729,78 lei
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.002.575,00 lei;
Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 3.828.175,00 lei
Subcap. 4.2 - Montaj utilaj tehnologic: 18.000,00 lei
Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 113.700,00 lei
Subcap. 4.5 – Dotari: 42.700,00 lei
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 100.064,38 lei, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 100.064,38 lei;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 80.051,50 lei;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 20.012,88 lei;
Valoarea estimata a Lotului 2 este de 3.368.851,20 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 193.911,75 lei;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.102.588,00 lei;
Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 2.894.058,00 lei
Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 146.050,00 lei
Subcap. 4.5 – Dotari: 62.480,00 lei
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 72.351,45 lei, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 72.351,45 lei;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 57.881,16 lei;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 14.470,29 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
NOTA:*Ofertantii participanti vor tine cont de titlul complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.