Pachet 28 Lot 1 si Lot 2, respectiv: Lot 1: Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "Construirea unei infrastructuri noi pentru învăţământul gimnazial, prin desfiinţarea corpurilor (C1; C2; C3 şi C4)" ale Şcolii Gimnaziale nr. 1, str Viorelelor, nr. 118, sat Ştefan Vodă, comuna Ştefan Vodă, judetul Călăraşi" si Lot 2: Proiec...
Pachet 28 Lot 1 si Lot 2, respectiv: Lot 1: Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "Construirea unei infrastructuri noi pentru învăţământul gimnazial, prin desfiinţarea corpurilor (C1; C2; C3 şi C4)" ale Şcolii Gimnaziale nr. 1, str Viorelelor, nr. 118, sat Ştefan Vodă, comuna Ştefan Vodă, judetul Călăraşi" si Lot 2: Proiectare faza adaptare la amplasament, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie Proiect pilot - Construire Sală de sport şcolară, sat Gornet, comuna Gornet, judeţul Prahova
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri) este de 29.564.742,35 lei, fără TVA, compusa din:
Valoarea estimată a Lotului 1 este de 20.088.706,47 LEI, fara TVA
Valoarea estimată a Lotului 2 este de 9.476.035,88 lei, fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.