Pachet 20: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada
execuției lucrărilor pentru obiectivele de investiție: Lot 1- 11886„Proiect tip – Construire cresa mica, sat Smeeni, Cv.12,P
443,451, comuna Smeeni, judetul Buzau”- V2 combustibil solid si Lot 2 – 13105 „Proiect tip- Construire cresa mare, Municipiul
Adjud, judetul Vrancea” NOTA...
Pachet 20: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada
execuției lucrărilor pentru obiectivele de investiție: Lot 1- 11886„Proiect tip – Construire cresa mica, sat Smeeni, Cv.12,P
443,451, comuna Smeeni, judetul Buzau”- V2 combustibil solid si Lot 2 – 13105 „Proiect tip- Construire cresa mare, Municipiul
Adjud, judetul Vrancea” NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de
investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv
in cazul constituirii garantiei de participare.Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit
în cadrul prezentei proceduri) este de 29.454.271,38 lei, fără TVA, compusa din:Valoarea estimată a Lotului 1 este de 11.002.363,51
lei, fara TVAValoarea estimată a Lotului 2 este de 18.451.907,87 lei, fara TVAModificarea contractului de achizitie publica,
in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea
contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care
orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor
de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.