Pachet 20: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivele de investiţie: Lot 1- 11886"Proiect tip – Construire cresa mica, sat Smeeni, Cv.12,P 443,451, comuna Smeeni, judetul Buzau"- V2 combustibil solid si Lot 2 – 13105 "Proiect tip- Construire cresa mare, Municipiul Adjud, judetul Vrancea"
NOTA:*Ofertantii p...
Pachet 20: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivele de investiţie: Lot 1- 11886"Proiect tip – Construire cresa mica, sat Smeeni, Cv.12,P 443,451, comuna Smeeni, judetul Buzau"- V2 combustibil solid si Lot 2 – 13105 "Proiect tip- Construire cresa mare, Municipiul Adjud, judetul Vrancea"
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri) este de 29.454.271,38 lei, fără TVA, compusa din:
Valoarea estimată a Lotului 1 este de 11.002.363,51 lei, fara TVA
Valoarea estimată a Lotului 2 este de 18.451.907,87 lei, fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.