Pachet 2: Lot 1 – 2024 - Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: Reabilitarea, modernizarea, extinderea si dotarea scolii gimnaziale Mereni, str. Bucuresti nr. 621, sat Merenii de Jos, comuna Mereni, judetul Teleorman
Lot 2 – 405 – Proiectare – faza adaptare amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de ...
Pachet 2: Lot 1 – 2024 - Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: Reabilitarea, modernizarea, extinderea si dotarea scolii gimnaziale Mereni, str. Bucuresti nr. 621, sat Merenii de Jos, comuna Mereni, judetul Teleorman
Lot 2 – 405 – Proiectare – faza adaptare amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie: Construire baza sportiva TIP 1, Calea Brailei nr. 167, cvartal 4P157, oras Ianca, judetul Braila
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată a contractelor este de 15.987.844,44 lei, fara TVA, după cum urmează:
Valoarea estimata a Lotului 1 este de 8.949.856,56 lei fără TVA
Valoarea estimata a Lotului 2 este de 7.037.987,88 lei fără TVA
Nota: Informatia completa se regaseste in documentul "INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI"
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.