Pachet 17 Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii Proiect TIP Lot 1: 11811 "Construire creşă mare,str. Viitorului nr. 28A,municipiul Sibiu,judeţul Sibiu" si Lot 2: 11969 -"Construire creşă mare,str. Artileriei, nr.13,fost str. Artileriei, zona Blocurilor ANL,cartier Veteranilor, municipiul Crai...
Pachet 17 Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii Proiect TIP Lot 1: 11811 "Construire creşă mare,str. Viitorului nr. 28A,municipiul Sibiu,judeţul Sibiu" si Lot 2: 11969 -"Construire creşă mare,str. Artileriei, nr.13,fost str. Artileriei, zona Blocurilor ANL,cartier Veteranilor, municipiul Craiova,judeţul Dolj"
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri) este de 36.856.921 lei, fără TVA, compusa din:
Lotul 1:
Valoarea estimată este de 18.428.460,50 lei, fără TVA
Lotul 2:
Valoarea estimată este de 18.428.460,50 lei, fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
IIn conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.