Pachet 17 Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada
executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii Proiect TIP Lot 1: 11811 „Construire creșă mare,str. Viitorului nr. 28A,municipiul
Sibiu,județul Sibiu” si Lot 2: 11969 -„Construire creșă mare,str. Artileriei, nr.13,fost str. Artileriei, zona Blocurilor
ANL,cartier Veteranilo...
Pachet 17 Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada
executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii Proiect TIP Lot 1: 11811 „Construire creșă mare,str. Viitorului nr. 28A,municipiul
Sibiu,județul Sibiu” si Lot 2: 11969 -„Construire creșă mare,str. Artileriei, nr.13,fost str. Artileriei, zona Blocurilor
ANL,cartier Veteranilor, municipiul Craiova,județul Dolj”NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea
completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei
de participare.Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri)
este de 36.856.921 lei, fără TVA, compusa din:Lotul 1:Valoarea estimată este de 18.428.460,50 lei, fără TVALotul 2:Valoarea
estimată este de 18.428.460,50 lei, fără TVAModificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate,
se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.Modificarea contractului
in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016
cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate
cu dispozitiile legii.IIn conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile
ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile,
respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita
in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12
a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.