Pachet 11: Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru
obiectivul de investitie:Lot 1 – „ Stabilizarea unor alunecări de teren și betonarea străzilor, precum și a șanțurilor aferente,
afectate de calamități naturale în luna iulie 2021, în comuna Vulcana-Băi, județul Dâmbovița” - 12775Lot 2 - „ Reabilitarea
și modernizarea drumurilor...
Pachet 11: Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru
obiectivul de investitie:Lot 1 – „ Stabilizarea unor alunecări de teren și betonarea străzilor, precum și a șanțurilor aferente,
afectate de calamități naturale în luna iulie 2021, în comuna Vulcana-Băi, județul Dâmbovița” - 12775Lot 2 - „ Reabilitarea
și modernizarea drumurilor locale afectate de pagubele produse în urma calamităților în comuna Nicșeni, județul Botoșani”-
14282Valoarea estimată totală a pachetului este de 29.624.630,11 lei, fără TVA, compusă din:Valoarea estimată a Lotului 1
este de 14.325.529,00 lei, fără TVA;Valoarea estimată a Lotului 2 este de 15.299.101,11 lei, fără TVA.LegendaAC - Autoritate
contractantăANAP - Agenția Națională pentru Achiziții PubliceBCE - Banca Centrală EuropeanăCciv - Codul civilCDS - Contract
de servicii de dirigenție de șantierCE - Contract de execuțieCF - Contract de furnizareCNI - Compania Națională de Investiții
„C.N.I.” – S.A.CP - Contract de proiectareCPE - Contract de proiectare și execuțieCPEAT - Contract de proiectare, execuție
lucrări și asistență tehnică din partea proiectantuluiCS - Caiet de sarciniDA- Documentația de atribuireDALI - Documentația
de avizare a lucrărilor de intervențiiDTAC - Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construireDTAD
- Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de desființareGBE -Garanție de bună execuțieGP -Garanție de
participareHG - Hotărârea GuvernuluiHG 395/2016 - Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016IFN - Instituție financiară
nebancarăIMM - Întreprindere mică și mijlocieLegea 98/2016 - Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publiceMDLPA - Ministerului
Dezvoltării, Lucrărilor Publice și AdministrațieiOA - Ofertant asociatOE - Operator economicOI - Ofertant individualONRC
- Oficiul Național al Registrului ComerțuluiPF - Persoană fizicăPFA - Persoană fizică autorizatăPFIN - Propunere financiarăPJ
- Persoană juridicăPNCIPS Programului național de construcții de interes public sau socialPNRR - Planul Național de Redresare
și ReziliențăPT - Proiect tehnic de execuțiePTH - Propunere tehnicăPV - Proces-verbalRegulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul
(UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive
având în vedere acțiunile Rusiei de destabilizare a situației în UcrainaS - SubcontractantSA - Serviciul AchizițiiSEO -Serviciul
Evaluare OferteSF - Studiu de fezabilitateSPF - Studiu de prefezabilitateTS - Terț susținătorModificarea contractului de achizitie
publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea
contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care
orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor
de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.