Feedback
I.D.: 51873471

P.T., asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari "Reabilitare si modernizare strazi, faza a III a, strazile: Cuza Voda si Eternitatii, Orasul Urlati, Judetul Prahova"

Data publicarii
24.11.20 Exista 250.152 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Pretul estimativ:
2.292.130,00 RON - 2.292.130,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare, lucrari de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarii pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare si modernizare strazi, faza a III a, strazile: Cuza Voda si Eternitatii, Orasul Urlati, Judetul Prahova" . Proiectul vizeaza sprijinirea si promovarea unei dezvoltari economice si sociale echilibrate a regiunii prin imbunatatirea infrastructurii si a mediul...
Servicii de proiectare, lucrari de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarii pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare si modernizare strazi, faza a III a, strazile: Cuza Voda si Eternitatii, Orasul Urlati, Judetul Prahova" . Proiectul vizeaza sprijinirea si promovarea unei dezvoltari economice si sociale echilibrate a regiunii prin imbunatatirea infrastructurii si a mediului de afaceri. In prezent, datorita starii precare in care se afla unele strazi, traficul auto se desfasoara anevoios, mai ales in perioadele umede de toamna-iarna-primavara, din cauza lipsei unui carosabil cu o structura rutiera corespunzatoare. Acest fapt conduce la o scadere a mobilitatii populatiei din zona, accesul catre zonele de interes public facandu-se anevoios. Trotuarele pe unele tronsoane de strada sunt deficitare si forteaza pietonii sa circule pe carosabil. Starea actuala a infrastructurii rutiere poate crea o serie de efecte negative, cele mai semnificative fiind: - Interventia greoaie a mijloacelor de interventie in caz de urgenta; - Lipsa unor conditii minime pentru sanatatea, confortul si igiena oamenilor; - Neatractivitate din partea locuitorilor de a se stabili si de a construi/achizitiona locuinta; - Costuri mari de intretinere pentru mijloacele de transport; - Risc mare de producere a accidentelor; - Consum crescut de combustibil. De toate aceste aspecte se va tine seama la proiectarea si executia lucrarilor aferente obiectivelor de investitii. Caracteristici tehnice: 1) Strada Cuza Voda: Lungime de 0.734,88 km; 5808,00 mp partea carosabila; Trotuare cu suprafata de 2420,00 mp; Bordura mare 1500,00 ml; Bordura mica 1500,00 ml. 2) Strada Eternitatii Lungime de 0.283 km 1700,00 mp parte carosabila Trotuare cu suprafata de 897,00 mp Bordura mare 562,00 ml; Bordura mica 562,00 ml Structura rutiera supla pentru trafic mediu: - Sapatura - 7 cm nisip conform STAS 6400-84 si SR EN 13242+A1:2008; - 30 cm balast conform STAS 6400-84 si SR EN 13242+A1:2008; - 15 cm piatra sparta conform STAS 6400-84 si SR EN 13242+A1:2008; - 6 cm BAD22.4 leg 50/70 conform AND605/2016; - 4 cm BA16 rul 50/70 conform AND605/2016 Pentru scurgerea apelor pluviale, de pe suprafata strazii, s-au proiectat pante transversal astfel incat acestea sa fie conduse catre elementele de scurgerea apelor. Apele pluviale de pe partea carosabila se scurg stanga/dreapta datorita pantei transversale a strazii, respectiv 2.5%, la bordura prefabricata din beton C30/37, bordura ce se regaseste in imediata apropiere a sfarsitului partii carosabile. De la bordura apele sunt conduse in mod natural catre gurile de scurgere ale canalizarii pluviale/menajere existente. Pentru siguranta circulatiei au fost prevazute lucrari de marcaj si semnalizare verticala. Lucrarile de marcaj si semnalizare, se vor executa in conformitate cu STAS 1848/1-7. Avand in vedere ca strazile propuse fac parte din reteaua stradala a intravilanului orasului Urlati, s-au proiectat trotuare pe ambele parti ale strazilor, cu latime variabila in functie de limitele de proprietate, strazile deservind o zona de locuinte familiare (case). Trotuarele s-au proiectat cu panta de 1.5% cu sens de scurgere a apelor pluviale spre partea carosabila. Structura din care este compus trotuarul este urmatoarea: - 4 cm din beton asfaltic BA8 - 10 cm balast stabilizat 6% ciment - 15 cm balast compactat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu