Lucrari de executie, servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarii pentru obiectivele de investitii: "Reabilitare retea apa strazile Arionestii Noi, Lalelelor si Liliacului"(lot 1) si "Reabilitare canalizare str. Viorelelor si Lamaitelor" (lot 2), orasul Urlati, jud. Ph. Valoarea estimata a contractelor este de 965.185,16 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valor...
Lucrari de executie, servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarii pentru obiectivele de investitii: "Reabilitare retea apa strazile Arionestii Noi, Lalelelor si Liliacului"(lot 1) si "Reabilitare canalizare str. Viorelelor si Lamaitelor" (lot 2), orasul Urlati, jud. Ph. Valoarea estimata a contractelor este de 965.185,16 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
1. Val. estimata Lot 1 = 607.781,02 lei, fara TVA, compusa din:
- Proiectare: 8.449,93 lei
3.5.4 Doc. tehnice necesare in vederea obt. aviz/acord/autorizatiilor DTAC 1.500 lei;
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a PT, DE 550 lei;
3.5.6 PT, DE: 6.399,93 lei
- Asistenta tehnica: 2.890,00 lei
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor: 1.726,67 lei;
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele determinante: 1.163,33 lei
- Executie de lucrari 596.441,09 lei
4.1 Constructii si instalatii: 578.670,69 lei;
4.2 Montaj utilaje tehnologice: 1.493,79 lei;
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 1.500 lei;
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 10.900 lei;
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier: 3.876,61.
2. Valoarea estimata Lot 2 = 357.404,14 lei, compusa din:
- Proiectare: 6.729,04 lei
3.5.4 Doc. tehnice necesare in vederea obt. aviz/acord/autorizatiilor DTAC: 1.500 lei;
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a PT, DE: 852,42 lei;
3.5.6 PT, DE: 4.376,62 lei
- Asistenta tehnica: 1.022,90 lei
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor: 681,94 lei;
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele determinante: 340,97 lei
- Executie de lucrari 349.652,20 lei
4.1 Constructii si instalatii: 340.968 lei;
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 6.400 lei;
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier: 2.284,20 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizele Generale din SF.
Valoarea estimata nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor div. si neprevaz. mentionata in devizul general, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modif. contractului in cond. prev. la art. 221 din Lg nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Lg. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conf. cu dispozitiile legii.
In conf. cu art. 160, alin. (1) din Lg 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarif. sau inf. suplimentare in legatura cu doc. de atribuire este de 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. AC stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarif./inf. suplimentare este a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.